مرجعی لذت بخش برای طراحان وب و گرافیک

عناوین محتوای این صفحه

در این مقاله از دکتر گرافیک، به سوال “چگونه نام نویسنده را در وردپرس حذف کنیم؟” پاسخ خواهیم داد.

زمانی که شما یک مقاله را در سایت منتشر می‌کنید باید یک نام نویسنده برای آن در نظر بگیرید و به همراه آن نام، مقاله را منتشر کنید. یعنی همراه با محتوایی که تولید می‌شود یک نام به‌عنوان نام نویسنده برای کاربران نمایش داده می‌شود. اینکه مقاله در سایت به نام چه کسی و چگونه منتشر شود قابل تنظیم است و شما از این بابت نیازی نیست که نگران باشید. امروز در این مقاله ما قصد داریم به شما نحوه حذف نام نویسنده در وردپرس را توضیح دهیم.

 

 

چگونه نام نویسنده را در وردپرس حذف کنیم؟

بسیاری از کاربران وردپرس برحسب نیاز خودشان تمایل دارند نام نویسنده در پست‌ها را به کاربران سایت خود نمایش ندهند. وردپرس به‌طور پیش‌فرض نام نویسنده را همزمان با انتشار پست نمایش می‌دهد. امروز چگونگی حذف نام نویسنده از پست‌های وردپرس را برای شما کاربران عزیز توضیح می‌دهیم.

 

چگونه نام نویسنده را در وردپرس حذف کنیم؟

 

 

حذف نویسنده با تغییر کدهای سایت

همان‌طور که گفتیم روش دوم با استفاده از کد نویسی است. در این روش نیاز است در فایل‌های قالب وردپرس خود تغییراتی را ایجاد کنید. پس بهتر است در گام اول یک پشتیبان از قالب خود تهیه کنید که اطلاعات سایت شما حفظ شود و شما بتوانید با خیال راحت بقیه مراحل را طی کنید.

وردپرس یک سیستم قوی و متن‌باز است که شما می‌توانید بسیاری از امکانات دلخواه خود را توسط کد نویسی و بدون استفاده از افزونه به آن اضافه کنید و این سیستم را کاملاً مطابق با سلیقه خود سفارشی‌سازی کنید. قالب‌های وردپرس از کدهای مختلفی برای نمایش نام نویسنده استفاده می‌کنند. پس در گام اول باید کد را یافته و آن را حذف کنید.

 

چگونه نام نویسنده را در وردپرس حذف کنیم؟

 

 

به‌طورمعمول کدها را می‌توان در فایل‌های Single.php ،Content.php Archive.php و Index.php پیدا کرد. اما بااین‌حال گاهی اوقات شما نمی‌توانید کد نمایش نام نویسنده را در فایل‌های ذکرشده بیابید. در این صورت برچسب قالب را در فایل‌های functions.php و Template-tags.php پیدا کنید.

به فرض مثال قالب پیش‌فرض Twenty Seventeen وردپرس از تابع Twentyseventeen_posted_on برای نمایش نام نویسنده و تاریخ / زمان پست استفاده می‌کند. تابع در فایل Template-tags.php مانند زیر تعریف شده است.

function twentyseventeen_posted_on() {
// Get the author name; wrap it in a link.
$byline = sprintf(
_x( 'by %s', 'post author', 'twentyseventeen' ),
'<span class="author vcard"><a class="url fn n" href="' . esc_url( get_author_posts_url( get_the_author_meta( 'ID' ) ) ) . '">' . get_the_author() . '</a></span>'
);
// Finally, let's write all of this to the page.
echo '<span class="posted-on">' . twentyseventeen_time_link() . '</span><span class="byline"> ' . $byline . '</span>'; // WPCS: XSS OK.
}

 

اکنون تنها کافی است که کد نمایش نام نویسنده را حذف کرده و در آخر ذخیره کنید. سپس شما امکان این را دارید که سایت را اجرا کنید و نتیجه را مشاهده نمایید.

function twentyseventeen_posted_on() {
// Finally, let's write all of this to the page.
echo '<span class="posted-on">' . twentyseventeen_time_link() . '</span><span class="byline"> ' . $byline . '</span>'; // WPCS: XSS OK.
}

 

 

حذف عبارت توسط یا By

در نظر داشته باشید که در برخی از قالب‌ها ممکن است حتی با حذف کردن نام نویسنده، عبارت قبل از نام نویسنده را نیز نمایش دهد. به فرض مثال: By Homayoun، به این صورت By حذف نشده و در سایت نمایش داده می‌شود. اما این مشکل نیز یک راه‌حل دارد و شما می‌توانید آن را حل کنید.

شما تنها کافی است که برای نمایش ندادن آن راه‌حل زیر را به‌کار ببرید. در اینجا شما باید در سایت، کنار پست روی عبارت توسط یا By کلیک راست و روی Inspect کلیک کنید.

سپس نام کلاس By را از این طریق بیابید. پس از آن در بخش تنظیمات پیشرفته، The Parrent Classes مانند شکل زیر کپی و جایگذاری کرده و در آخر ذخیره را کلیک کنید.

ممنون از اینکه با این آموزش هم با ما همراه بودید.

 

منابع: wikipedia – wordpress.org – mihanwp – youtube

تگ ها:

آخرین مطالب بروز شده ...
Reza

Reza

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *