مرجعی لذت بخش برای طراحان وب و گرافیک

عناوین محتوای این صفحه

نصب رینگ لایت نکسوس را در این مقاله به طور کامل شرح می دهیم. ابتدا با طریقه نصب رینگ لایت روی سه پایه آشنا می شویم. و توضیحات کاملی در خصوص نحوۀ استفاده از سه پایه رینگ لایت را در فیلم آموزش نصب رینگ لایت می بینیم. سپس طریقه نصب رینگ لایت در زاویه مناسب برای سبک های مختلف عکاسی را بررسی می کنیم. و در نهایت طرز نصب نرم افزار موبایل رینگ لایت نکسوس و روش ستاپ کردن ریموت کنترل را آموزش خواهیم داد.

آموزش نصب رینگ لایت

نصب رینگ لایت روی سه پایه

برای نصب سه پایه ابتدا با شل کردن مهرۀ میانی سه پایه، فاصلۀ پایه ها از هم را تنظیم می کنیم. سپس مجدد مهره را می بنیدم. در مرحلۀ بعدی برای تنظیم ارتفاع پایه ها و تراز کردن رینگ لایت از گیره های پلاستیکی روی خود پایه ها استفاده می کنیم. با باز کردن این گیره ها ارتفاع هر پایه به صورت مجزا و به شکل تلسکوپی قابل افزایش یا کاهش است.

آموزش نصب رینگ لایت

همچنین ارتفاع هد رینگ لایت را می توانیم بعد از شل کردن مهرۀ گلویی زیرِ هدِ سه پایه، با استفاده از اهرم، تغییر دهیم. بعد از تنظیم ارتفاع مهره را مجدد سفت می کنیم. برای تنظیم زاویۀ نور هم از اهرم مخصوص استفاده می کنیم. این اهرم با چرخاندن حول محور خودش شل و سفت می شود.

برای سوار کردن هدِ رینگ لایت هم ابتدا گیرۀ نگهدارنده را باز می کنیم و بعد از قرار گیری هد روی سه پایه، گیره را مجدداً می بندیم و از سفت شدن آن اطمینان حاصل می کنیم.

برای دیدن ویدئوهای آموزش نصب رینگ لایت و نحوۀ نورپردازی در سبک های مختلف عکاسی به لینک زیر مراجعه نمایید:

نصب رینگ لایت

تگ ها:

آخرین مطالب بروز شده ...
حسین درخشان

حسین درخشان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *