مرجعی لذت بخش برای طراحان وب و گرافیک

عناوین محتوای این صفحه

در این مطلب از دکترگرافیک، راه های دریافت تیک آبی در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

اینستاگرام امروزه یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا محسوب می شود. اینکه بتوان اکانت رسمی یک برند یا شخص مشهور را از سایر اکانت‌های فیک و تقلبی شناسایی کرد کمی دشوار است. به همین دلیل قابلیت Verified Badge در اکثر شبکه‌های اجتماعی به وجود آمد که توسط آن با استفاده از یک تیک آبی می‌توان دانست که کدام اکانت، اکانت رسمی شخص یا برند مورد نظر است. در ادامه به بررسی این قابلیت می پردازیم.

همچنین اگر میخواهید در وبسایت وردپرسی خودتون استوری های اینستاگرام را منتشر کنید و نیاز به ابزاری دارید که همانند اینستاگرام، مقالات و محصولات سایت را استوری کنید میتوانید از پلاگین wpstory استفاده کنید.

 

راه های دریافت تیک آبی در اینستاگرام

تیک آبی یا تیک تایید اینستاگرام نشان می‌دهد که فردی سرشناس از نظر عموم مردم صاحب صفحه است. این فرد سرشناس ممکن است یک سلبریتی یا برندی جهانی باشد.

 

راه های دریافت تیک آبی در اینستاگرام

 

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام برای خیلی از افراد جای سوال دارد و معمولا به دنبال این هستند که بدانند چگونه اکانت خود را در اینستاگرام تایید کنند. تا همین سال پیش این قابلیت به روش‌های دیگری انجام می‌گرفت که افرادی برای رسمی کردن اکانت اینستاگرام و گرفتن Verified Badge هزینه بالایی را از کسی که به دنبال رسمی کردن اکانت اینستاگرام بود دریافت می‌کردند.

در این ادامه به بررسی تیک آبی اینستاگرام، شرایط دریافت و روش‌های گرفتن آن می‌پردازیم.

 

شرایط تیک آبی اینستاگرام

همه می‌توانند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند! البته اینستاگرام درباره این مسئله بسیار مرموز عمل می‌کند و نمی‌توان به درستی تشخیص داد به چه کسانی تیک آبی را می‌دهد. با این حال می‌توان چنین پیش بینی کرد که اینستاگرام فقط به کسانی تیک تایید را می‌دهد که به صورت عمومی سلبریتی شناخته می‌شوند و برندهای شناخته شده‌ای هستند. به بیان دیگر صفحاتی می‌توانند این تیک را دریافت کنند که احتمال جعل هویت آن‌ها زیاد است. اگر می‌خواهید دقیق‌تر بدانید که شرط گرفتن تیک آبی اینستاگرام چیست این چند نکته را بدانید:

پیش از هرچیز باید به قوانین اینستاگرام پایبند باشید و اکانتتان یکی از خصوصیات زیر را هم داشته باشد:

  • محبوبیت و شناخته‌شدگی: شما باید یک شخصیت معروف، محبوب و شناخته‌شده در سطح جهان یا یک فروشگاه با محبوبیت زیاد باشید. اینستاگرام تیک آبی را به پیج‌هایی با محتوای فان و غیرمحبوب نمی‌دهد.
  • حساب واقعی: حسابی که برای آن درخواست تیک آبی می‌دهید، باید متعلق به خود شما یا کسب‌وکارتان باشد تا توسط اینستاگرام به رسمیت شناخته شود. در صورتی که چند حساب دارید، تنها یکی از آن‌ها می‌تواند نشان آبی اینستاگرام را دریافت کند.
  • پروفایل کامل: پروفایل شما باید شامل عکس پروفایل، بیوگرافی کامل و توضیحاتی در مورد شما یا کسب‌وکارتان باشد. همچنین باید حداقل یک پست در صفحه شما منتشر شده باشد.
  • محتوای منحصربه‌فرد: حساب شما باید محتوای خاص و منحصربه‌فردی داشته باشد که کاربران به شما علاقه‌مند شوند. اینستاگرام به حساب‌های دارای منافع عمومی نیز تیک آبی نمی‌دهد.
  • حساب عمومی: حسابی که برای تیک آبی اقدام می‌کنید، بهتر است عمومی باشد، به این معنی که همه کاربران بدون محدودیت بتوانند محتوا و پست‌های شما را ببینند. اگر حسابی که می‌خواهید برای آن تیک آبی اینستاگرام بگیرید شخصی است، لازم است نام شخص را به‌صورت کامل وارد کنید. همچنین اگر حساب تجاری است، باید نام کامل کسی که حساب شما را مدیریت می‌کند به اینستاگرام ارائه دهید.
  • تعامل با دنبال‌کنندگان: شما باید با دنبال‌کنندگان خود تعاملات فعال داشته باشید و فعالیت‌های مختلفی انجام دهید تا افراد به شما علاقه‌مند شوند و شما را فالوور کنند.
  • حساب منحصربه‌فرد: حساب شما باید تنها حسابی باشد که نمایانگر حضور یک شخصیت یا کسب‌وکار در اینستاگرام است. به‌طور ساده‌تر، اینستاگرام تیک آبی به یک حساب که مربوط به شما است می‌دهد و یک شخصیت نمی‌تواند چندین حساب معتبر با نام خود داشته باشد. البته استثناء‌هایی نیز وجود دارد، مانند زمانی که یک شخصیت سیاسی و دولتی چندین حساب با زبان‌های مختلف داشته باشد.
  • بزرگ‌نمایی و شهرت: حساب شما باید مربوط به یک شخصیت، برند، نهاد یا کسب‌وکار معروف باشد. اگر حساب شما از طریق تبلیغات و جستجوهای بالا معروف شده باشد، احتمالاً تیک آبی به شما تعلق نخواهد گرفت.

 

مزایای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

افزایش اعتماد کاربران:

تیک آبی اینستاگرام نشان از این دارد که حساب شما توسط اینستاگرام تأیید شده است. این باعث می‌شود که کاربران به شما اعتماد کنند و احتمال دیده‌شدن و فعالیت در حساب شما بیشتر شود.

افزایش آگاهی از برند:

حضور تیک آبی اینستاگرام نشان می‌دهد که شما در صنعت خود معروف و شناخته‌شده هستید. این باعث می‌شود که کاربران بیشتری با برند شما آشنا شوند و به محتوا و محصولات شما توجه بیشتری داشته باشند.

دسترسی به امکانات ویژه:

با دریافت تیک آبی، شما به امکانات ویژه اینستاگرام دسترسی خواهید داشت. یکی از این قابلیت‌ها، امکان قرار دادن لینک در استوری (Swipe-Up) است که برای کاربران با تعداد فالوور کم‌تر از ۱۰۰۰۰ نفر، نیازمند تیک آبی است. این امکانات ویژه به شما اجازه می‌دهند تا تجربه کاربری بهتری برای دنبال‌کنندگان خود ایجاد کنید.

 

حفاظت از هویت برند:

تیک آبی باعث می‌شود که هویت برند شما در مقابل سایر حساب‌های جعلی و مخرب حفظ شود. این باعث می‌شود که کاربران از هویت و محتوای شما اطمینان داشته باشند و به‌راحتی حساب شما را از حساب‌های جعلی و فن‌پیج‌ها، تشخیص بدهند.

 

روش دریافت تیک آبی اینستاگرام

برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام باید توسط اینستاگرام هویت شما تایید شود، به همین دلیل در دیتای اینستاگرام باید ثبت باشید تا اینستاگرام تشخیص دهد که شما فرد مشهوری در اینستاگرام هستید و امکان سواستفاده از نام و تصاویر شما در شبکه های مجازی وجود دارد.

 

راه های دریافت تیک آبی در اینستاگرام

 

مراحل درخواست تیک آبی اینستاگرام بسیار ساده است. برای دریافت آن، این مراحل را طی کنید:

  1. وارد پروفایل خود شوید و از گزینه سه خط بالای صفحه وارد بخش تنظیمات خود شوید.
  2. سپس روی دکمه حساب کاربری یا Account خود کلیک کنید.
  3. و روی درخواست بررسی یا Request verification کلیک کنید.
  4. فرم درخواست را پر کنید.
  5. نام رسمی خود را وارد کنید.
  6. سپس نام کاری خود را وارد کنید.
  7. مشخص کنید که در چه دسته‌ای مشغول فعالیت هستید.
  8. در نهایت یک عکس از کارت شناسایی خود بارگذاری کنید.
  9. روی دکمه ارسال کلیک کنید.

 

راه های افزایش شانس دریافت تیک آبی

از آن‌جا که افراد زیادی می‌خواهند تیک آبی دریافت کنند سخت‌گیری‌های اینستاگرام هم برای اعطای آن به افراد زیاد است. برای اینکه شانس خود در دریافت تیک آبی را افزایش دهید به این نکته‌ها توجه کنید:

  1. تعداد فالوئرهای واقعی خود را افزایش دهید.
  2. از روش‌های غیر معمول برای دریافت فالوئر استفاده نکنید.
  3. تعداد سرچ‌های خود را افزایش دهید. هر چه افراد بیشتری از نقاط مختلف دنیا شما را جستجو کنند شانس بیشتری برای دریافت تیک آبی خواهید داشت.
  4. زمانی درخواست خود را ثبت کنید که نامتان در اخبار باشد. نام خود را گوگل کنید اگر اخباری از خودتان یا برندتان یافتید احتمال دریافت تیک آبی برایتان افزایش می‌یابد.
  5. پروفایل خود را تکمیل کنید و آن را به حالت عمومی درآورید.
  6. به صورت مرتب پست بگذارید و ارتباط خود را با مخاطبانتان حفظ کنید.

 

کلام آخر

دریافت تیک آبی اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا در فضای مجازی بیشتر دیده شوید و اعتماد کاربران را جلب کنید. با رعایت نکات مهم و تعهد به ارائه محتوای ارزشمند، می‌توانید این برچسب ارزشمند را دریافت کرده و شهرت خود را افزایش دهید.

تگ ها:

آخرین مطالب بروز شده ...
پشتیبانی دکترگرافیک

پشتیبانی دکترگرافیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *