کارت گرافیک | 3090 Asus RogStrix White Edition | 24GB

ویژگی های این محصول

  • ابعاد :318x140x57 میلی‌ متر
  • رابط کاربری: PCI Express 4.0
  • لیتوگرافی: 8 نانومتر
  • تعداد هسته (Core) : 10496 هسته کودا
  • تعداد واحد TMUs : تعداد 328 عدد
  • ظرفیت حافظه داخلی: 24 گیگابایت
  • نوع حافظه: GDDR6
  • توان مصرفی (TDP): 350 وات
  • درگاه HDMI : دو عدد
  • درگاه DisplayPort: دو عدد

لطفا قبل از خرید با پشتیبانی تماس بگیرید

قبل از خرید محصول قوانین را مطالعه کنید

کد محصول

1031

برند

Asus

تصویر شاخص

کارت گرافیک ایسوس Asus Rog Strix White Edition 24 GB – 3090

لطفا قبل از خرید با پشتیبانی تماس بگیرید

ویژگی های این محصول

  • ابعاد :۳۱۸x140x57 میلی‌ متر
  • رابط کاربری: PCI Express 4.0
  • لیتوگرافی: ۸ نانومتر
  • تعداد هسته (Core) : 10496 هسته کودا
  • تعداد واحد TMUs : تعداد ۳۲۸ عدد
  • ظرفیت حافظه داخلی: ۲۴ گیگابایت
  • نوع حافظه: GDDR6
  • توان مصرفی (TDP): 350 وات
  • درگاه HDMI : دو عدد
  • درگاه DisplayPort: دو عدد

– پشتیبانی از نسل۲ RT Cores

– پشتیبانی از نسل۳ Tensor Cores

– فن های دارای تکنولوژی Axial-tech

– پشتبیانی از تکنولوژی GPU Tweak II

– پهنای باند حافظه : ۹۳۵ گیگابایت بر ثانیه

– حداکثر رزولوش قابل پشتیبانی : ۷۶۸۰x 4320

– تعداد مانیتور قابل پشتیبانی : ۴

– پشتیبانی از Open CL 3.0

– پشتیبانی از Vulkan 1.2

مانند غول مرحله آخر استریم کنید

کارت گرافیگ Asus ROG-STRIX-RTX3090-24G-WHITE با گرافیگ خارق‌العاده، و همچنین پخش زنده روان و بدون لگ، شما‌ را به یک استریمرحرفه‌ایی تبدیل می‌کند. به لطف ترکیب رمزگذاری و رمزگشایی سخت‌افزار نسل بعد، بهترین لحظات شما را با جزئیات دلپسند به نمایش می‌گذارد. همچنین برنامه کاملاٌ جدید NVIDIA Broadcast به شما قابلیت‌های قدرتمند هوش‌مصنوعی ازجمله بهبود کیفیت تصویر وصدا با جلوه‌هایی مانند پس‌زمینه مجازی، قاب خودکار وبکم و حذف نویز میکرفون را ارائه می‌دهد. بنابراین می‌توانید با طرفداران خود دراستریم بهترین لحظات را بگذرانید.

خلاقیت خود را در بازی بالا ببرید

پروژه خلاقانه خود را با پردازنده‌های گرافیگی‌ Geforce RTX 30 Series به سطح جدیدی برسانید. برنامه‌های مختلف ویرایش گرافیگی و پشتیبانی کارت گرافیگ از پلتفرم NVIDIA Studio که دارای درایو‌های اختصاصی و ابزارهای انحصاری است، دست به دست هم داده‌اند تا درزمان ضبط استریم یا ویدیو، صحنه‌های پیچیده سه بعدی را ارائه دهید، و همچنین ویرایش ویدیو با کیفیت ۸K یا استریم زنده را با بهترین رمزگذاری و کیفیت تصویر انجام دهید. پردازنده‌های گرافیگی‌ Geforce RTX به شما عملکردی هدیه می‌دهند تا دربهترین حالت خود باشید.

پیروزی خود را در میلی‌ثانیه اندازه بگیرید

رفلکس NVIDIA حداکثرمزیت رقابتی را به شما ارائه می‌دهد. کمترین تاخیر و بهترین پاسخ‌گویی با پردازنده‌های گرافیگی Geforce RTX 30 Series تجربه کنید، و شاهد دستیابی سریع‌تر به اهداف، واکنش سریع‌تر و افزایش دقت هدف باشید، که این ویژگی‌ها با استفاده از مجموعه‌های فناوری‌ اندازه‌گیری و بهینه‌سازی سیستم تاخیربرای رقابت‌ در باز‌ی‌ها به وجودآمده است.

هوش‌مصنوعی سریع DLSS

NVIDIA DLSS ارائه‌دهنده پیشگامانه هوش‌مصنوعی است، که با استفاده ازهوش‌مصنوعی اختصاصی در پردازش‌ هسته‌های  Tensor برروی Geforce RTX، باعث افزایش فریم با کیفیت تصویرخارق‌العاده می‌شود.

RTX روشن است

کیفیت بازی خود را با وفاداری بصری به فناوری real-time ray tracing و هوش‌مصنوعی DLSS به فیلمی هیجان‌انگیز با وضوح خارق‌العاده تبدیل کنید.

معماری NVIDIA Ampere

معماری کاملاٌ جدید NVIDIA Ampere با داشتن نسل ۲ هسته‌های پیشرفته Ray Tracing و نسل ۳ هسته‌های Tensor توان عملکرد بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد.

پشتیبانی از ورژن نهایی دایرکت‌ایکس ۱۲

اکنون توسعه‌دهندگان بازی می‌توانند جلوه‌های گرافیگی شگفت‌انگیز و واقع‌گرایانه را به بازی‌های تحت پلتفرم ویندوز اضافه کنند.کار‌ت‌های گرافیگی Geforce RTX با پشیتبانی دایرکت‌ایکس ۱۲، از وِیژگی‌های پیشرفته‌ایی مانند ردیابی اشعه، سایه‌ زنی با نرخ متغیر، اضافه شدن جلوه‌های بصری فوق‌العاده در بازی و سریع‌ترشدن نرخ فریم برخورداراست.

پرواز کن و اوج بگیر

این نسخه محدود از کارت گرافیگ Asus Rog Strix RTX 3090، دارای رنگ کاملاً سفید درکنار تمام ویژگی‌های Rog Strix است. اکنون فرصت دارید سیستم خود را با جدید‌ترین کارت گرافیگ به همراه تم سفید بسازید.

ارتقا فناوری فن‌های محوری

طراحی بهینه‌شده فن‌های محوری برای هیت‌سینک بزرگ‌ترکه دارای بال و مساحت بیشتری است، نسبت به نسل قبل فراهم شده است. تعداد پره‌ها روی هر۳ فن افزایش یافته است، ۱۳ پره در فن مرکزی و ۱۱ پره درفن‌های کمکی وجود دارد.حلقه‌های مانع درفن‌های جانبی باریک شده است، تا امکان استفاده بیشتراز فن‌های جانبی را فراهم کند و جریان هوای بهتر و منظم‌تری را از طریق خنک کننده به وجود آورد. حلقه تمام قد و پره‌های اضافی فن مرکزی، فشاراستاتیکی را افزایش می‌دهد تا هوا مستقیماٌ برروی پخش کننده حرارت GPU جریان یابد.

جهت‌های جدید چرخش فن

برای تقویت نقش‌های تخصصی فن‌های مرکزی و جانبی، جهت چرخش فن مرکزی معکوس می‌شود. این باعث کاهش تلاطم و منظم ترشدن جریان هوا در داخل خنک‌کننده، و باعث عملکرد بهتر در برابر گرما می‌شود. فن‌ها همچنین درصورت کم شدن مصرف برق کارت و پایین آمدن دمای پردازنده گرافیگی در زیر ۵۰ سانتی‌گراد، کاملاً غیرفعال و خاموش می‌شوند که باعث می‌شود هنگام کارکرد سیستم، میزان صدا و نویز کاهش یابد.

حداکثر تماس

برای اینکه گرما ازبین برود و هیت‌سینک از طراحی فن جدید بهره ببرد نیاز به توجه ویژه‌ایی است، برای همین سازندگان درفرایند ساخت و تولید، سطح پخش‌کننده حرارت را صیقل می‌دهند که بهبود یابد، واین روند تا جایی ادامه دارد که صافی سطح درحد میکروسکوپی شود. مسطح بودن بیشتر باعث بهبود یافتن فرایند انتقال حرارت می‌شود.

طراحی اسلات (“slot“(

پخش‌کننده حرارتی، گرمای داخل لوله‌های حرارتی را جذب می‌کند، که این عملیات را از طریق یک fin stack که دارای یک اسلات بزرگ با ۲٫۹ footprint(به فضای اشغال شده توسط نرم‌افزاریا سخت‌افزار گفته می‌شود) است، انجام می‌دهد و لازم به ذکر است افزایش اندازه هیت‌سینک نسبت به نسل قبلی، باعث افزایش انتقال حرارت برای پاسخ‌گویی به تراشه نسل جدید با کارایی بالا شده است.

اجزای برتر

خازن‌ها، چوک‌ها و ماسفت‌ باکیفیت برای انتقال صحیح صد‌وات بر میلی‌ثانیه انتخاب شده‌اند. قطعات آلیاژ فوق‌العاده با استفاده از فرایند پیشرفته خودکار به پشت کامپیوتر متصل می‌شوند،‌ همچنین اتصالات صاف در پشت PCS و از بین بردن خطاهای انسانی تضمین می‌کند، که این‌کارت گرافیگ نیاز‌های مارا برآورده ‌کند.

فناوری Asus FANCONNECT II

قسمت پشت کارت گرافیگ Rog Strix دارای دو عنوان PWM FanConnect است، که انعطاف پذیری بیشتری را برای DIY فراهم می‌کند. فن‌های شاسی می توانند مستقیماً به پردازنده‌ گرافیگی متصل شده و با منحنی تنظیم شده بر اساس درجه حرارت پردازنده گرافیگی هماهنگ شوند، که ورودی یا خروجی اضافی را برای انجام کارهای ۳ بعدی فراهم کنند.

نسخه سفید

پوشش فلزی، فن‌ها و صفحه پشتی که با دقت زیادی مطابقت داده شده به رنگ سفید یخی،‌ زیبایی خاصی به سری ‌کارت ‌گرافیگ‌های Rog Strix هدیه داده است.

طراحی صفحه پشت کارت گرافیگ

با مشاهده نمایه پشت کارت گرافیگ، شما شاهد پیشرفت درطراحی خواهید شد. دریچه گسترده صفحه پشتی و برد کوچک PCB اجازه می‌دهد، هوای گرم با استفاده از خنک‌ کننده GPU، از دریچه شاسی خارج شود. همیشه یک براکت CPU،  ثبات و مستحکم بودن بیشتری را برای اتصالات مهم بین قالب و پخش‌کننده گرما فراهم می‌کند. براکت ورودی و خروجی از فولاد ضد زنگ ساخته شد است تا از درگاه‌ها محافظت کند و یک لایه ایمن به وجود آورد. همچنین یک سویچ Dual Bios که به راحتی امکان تعویض و انتخاب سریع بین حالت‌های “عملکرد” و “بی‌صدا” را برای شخصی‌سازی پیش‌فرض کارت گرافیگ، بدون نرم‌افزار فراهم می‌کند.

عملکرد قسمت جلو

اگر توجه کرده باشید به قسمت جلوی توجه دقیق و زیادی شده است، زیرا در پیکربندی مشهود‌ترین قسمت کارت گرافیگ است. می‌توان با قابلیت ادرس‌دهی جدید عنصر RGB، جعبه ‌فلزی کارت گرافیگ را سفارشی کرد، تا درکنارشکل یکنواخت با نورپردازی RGB جلوه زیبایی به ظاهر کارت گرافیگ بدهد. برای برآورده کردن منبع تغذیه برق GeForce RTX 3090، نیاز به ۳ اتصال ۸ پین که همراه با یک مدار پردازشی  PSU است،  تا ولتاژریلی را کنترل کند.جریان مداربه اندازه کافی سریع است تا هر نوع جریان گذرا ناپایداری که باعث افت ولتاژریلی شود را کاهش دهد، وهمچنین اگر این اتفاق بیفتد، یک LED قرمز روشن می‌شود تا مسئله ومشکل منبع تغذیه برق را نشان دهد. قاب فلزی سری کارت گرافیگ‌های Strix نیز دراینجا قابل مشاهده است که یک لایه دوام و مقاومت را اضافه می‌کند.

موفق و پیروز باشید.

تامین و ارسال کالا توسط دکترگرافیک

اشتراک گذاری

تیم دکترگرافیک می تونه کمکت کنه تا وب سایت خودتو داشته باشی و از طریق این فضا، به درآمد زایی برسی؛ مهم ترین مشخصه وب سایت هایی که ما طراحی میکنیم ، ساده بودن در کنار مدرن بودن است.

وب سایت های طراحی شده توسط مجموعه ما بیشترین بهینه سازی ممکن را با موتور های جستجو دارند تا مسیر سئو وب سایت شما هموار تر شود.

اگر وب سایت داری و نمیتونی ازش درآمد کسب کنی، یا میخواهی کسب و کار اینترنتی خودتو شروع کنی به ما پیام بده، خوشحال میشیم راهنماییت کنیم.

کارت گرافیک | 3090 Asus RogStrix White Edition | 24GB

کارت گرافیک

۸۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

در صورت بدون قیمت بودن کالا، برای استعلام قیمت و موجودی می توانید با پشتیبانی دکترگرافیک در ارتباط باشید.

 

رویه های ارسال و بازگردانی کالا

تمامی محصولات به صورت پیشفرض با پست تیپاکس به صورت پس کرایه ارسال می گردد. در صورتی که روش پستی دیگری در نظر دارید در هنگام سفارش، در قسمت توضیحات قید نمایید

مرجوعی کالا در گروه محصولات کالای دیجیتال ، در صورت باز نشدن پلمپ کالا،  تا 48 ساعت بعد از سفارش قابل انجام است.

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
پشتیبانی 24 ساعته
قیمت رقابتی
تامین به موقع و ارسال سریع
دکترگرافیک

به تمام سوالات و نظرات در سریع ترین زمان پاسخ میدیم

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 2
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 2 دیدگاه
0
0
0
0
0
  1. عاطفه

    پاسخ

    زیباترین کارت گرافیک دنیا با اختلاف همینه
    من خریدمش تو کیس خیلی خوشگل دیده میشه مخصوصا اگه کیستم سفید باشه

  2. ایمان عزتی

    پاسخ

    این سه تا از این کارت گرافیک ها دارم
    کسی خرید زیر قیمت میدم

دیدگاه خود را فقط به زبان فارسی بنویسید.

دیدگاه های حاوی تبلیغات و لینک منتشر نخواهد شد.

برای ثبت امتیاز ، باید محصول را خریداری کرده باشید.

English comments will not be accepted
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *